I top 5 strumenti di maquillaje chì ogni donna hà bisognu

I top 5 strumenti di maquillaje chì ogni donna hà bisognu

needs

A perfezione di u maquillaje ùn hè micca solu di marca o di qualità.

L'applicazione curretta hè fundamentale.Hè per quessa chì avè l'arnesi ghjusti hè cusì impurtante.

Ogni strumentu di maquillaje hà a so funzione unica.Ma in un mondu cù troppe opzioni, hè faciule fà chjappà cù un saccu di maquillaje chì pesa 10 chilò è chì scoppia à e cuciture.

Ancu s'ellu ci sò un milione di strumenti diffirenti truvati in sacchetti di maquillaje in u mondu, ùn avete micca bisognu di tutti.Calchì volta u megliu da fà hè di pulizziari a slate pulita è ripiglià.

Per quelli di voi chì anu bisognu di un pocu aiutu per identificà ciò chì hè veramente essenziale, eccu i cinque strumenti di maquillaje più must-have:

1. Spazzola di fundazione

Ci sò parechje tippi di spazzole per ogni tipu d'applicazione.

I pennelli di fundazione, però, sò assolutamente indispensabili.Per parechje donne, questu hè unu di i strumenti più impurtanti per aghjunghje à i so sacchetti di maquillaje.

U megliuspazzole di fundazionesò stiff, fatti cù fibri sintetici.Per a fundazione, voi chì spazzole forti cù pocu fluff cum'è anu bisognu di l'abilità di coglie, tene, è poi liberate diverse creme è liquidi.

2. Compact Mirror

Hè impussibile di risolve un prublema chì ùn pudete micca vede!

Per vede bè ciò chì travagliate è travaglià, hè assolutamente cruciale per avè un specchiu di qualchì tipu.I specchi di sacchetta sò un aghjuntu necessariu à ogni saccu di maquillaje.

3. Spugna di trucco

Hè impurtante per avè un bonuspugna di maquillajeper applicà a fundazione.

U dirittuspugna di maquillajepermetterà una applicazione liscia è coherente.

U sbagliatu ... micca tantu.

Diversi donne anu diverse preferenze in quantu à i spugna, ma a maiò parte di e migliori anu disinni curvy chì currispondenu à i diversi contorni di a faccia di a donna.

4. Pinceau(s) d'ombre à paupières

Ogni donna s'impegna à incrustà i so ochji in u modu più lusinghieru pussibule.

Questu quasi sempre significa a coordinazione cù u restu di u vostru sguardu.Certe volte questu richiede tracce drammatiche, altre volte una mistura naturale.

Traminduispazzole d'ombra angolatae spazzole di mistura in forma di cupola anu u so postu.

5. Curler per ciglia

Ogni donna sapi quantu impurtanti sò e so ciglia.In particulare s'ellu avete ciglia dritte, un curler di qualità hè un bisognu assolutu.

Fate bè, questu strumentu apre i vostri ochji è aghjunghje un aspettu drammaticu à qualsiasi creazione di maquillaje.Ancu s'è vo site per un aspettu più naturali, curling your lashes sempre mette in risaltu i vostri ochji.

Aghjunghjendu à a vostra borsa di maquillaje vi permetterà di fà un curl rapidu prima di riapplicà a vostra mascara.

Qualchese truccatore prufessiunale vi diciarà chì avete bisognu di assai più di questu s'ellu avete da esse seriu.

Tuttavia, avaristi duru per truvà una borsa di maquillaje, prufessiunale o micca, chì ùn cuntene micca questi strumenti di maquillaje.

A vostra megliu scumessa hè di principià cù i principii, poi aghjunghje lentamente i strumenti di nutizie chì trovate più utili.


Tempu di post: May-07-2022