Cota di mercatu di pennelli di maquillaje in u mondu

Cota di mercatu di pennelli di maquillaje in u mondu

Cota di mercatu di pennelli di maquillaje in u mondu

A spazzola di maquillajehè un strumentu cù setole, utilizatu per l'appiecazione di maquillaje o pittura di faccia.I setole ponu esse fatti di materiali naturali o sintetici, mentre chì u manicu hè generalmente fattu di plastica o di legnu.Quandu i cusmetichi sò appiicati cù a spazzola adatta, si mischianu megliu in a pelle.

Quota di Mercatu

Seconduspazzola di maquillajerapporti mercatu, China hè u più grande pruduttore in u presente per via di l'abbundanza di materie prime, low cost di u travagliu.Piglia una parte di u mercatu di circa 45% in 2017. Ma i spazzole made in China hà un livellu di prezzu più bassu, chì hà fattu chì a quota di rivinuti di China in glubale hà diminuitu à 37,4%.

U giant mundiale fabrica principalmente distribuisce in i Stati Uniti è l'UE I mercati di cunsumu chjave si trovanu in i paesi sviluppati.L'Europa piglia una parte di u mercatu di 25,6%, seguita da l'America di u Nordu cù 20%.I paesi sviluppati anu un altu tassu di penetrazione di maquillaje.Cum'è a Cina, hà avutu una quota di u mercatu di cunsumu di 31.1% per via di a grande populazione.

U mercatu mundiale perSpazzole di truccoSi prevede chì cresce à un CAGR di circa 8,5% in i prossimi cinque anni, è ghjunghjerà à 2170 milioni di dollari in 2024, da 1330 milioni di dollari in 2019, secondu un novu studiu di ricerca.

Cumpagnia chì operanu in uspazzole di trucco globaleU mercatu si concentra nantu à fusioni è acquisizioni è lanciari di novi prudutti per ottene un vantaghju competitivu.

Top Manufacturers sò: L'Oreal, Shiseido, Estee Lauder, LVMH, Elf, Paris Presents, Sigma Beauty, Avon, Amore Pacific, Chanel, Watsons, Zoeva, Chikuhodo, Hakuhodo.

p5


Tempu di post: 23-May-2019