Rolling With The Times: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à Derma Rolling

Rolling With The Times: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à Derma Rolling

Rolling With The Times Everything You Need To Know About Derma Rolling

Sè avete scontru u terminu di derma rolling o micro needling, pudete esse dumandate cumu poking needles in a vostra pelle puderia esse una bona idea!Ma, ùn lasciate micca chì quelli agulli innocu vi intimidiscenu.Avemu da presentà à u vostru novu megliu amicu.
Allora, chì veramente rende queste agulle cusì efficace?U rullu funziona essenzialmente pruvucannu una "risposta cum'è ferita", chì signala à a pelle per stimulà a turnover cellula più alta è a produzzione di elastina.In questu articulu vi purtemu per tuttu u prucessu di derma rolling.Leghjite è andate avanti!
Cosa hè Micro Needling è chì sò i so benefici?
U ritmu à a quale a nostra pelle guariscenze riduce dopu à l'età di 25. Micro needling hè una tecnica chì usa un rollu minuscule cù agulla microscòpica in a so testa nantu à a superficia di a pelle per stimulà a produzzione di collagen.Ciò chì face stu trattamentu speciale hè chì mira cicatrici, arrughe è texture irregulari senza utilizà alcuna formulazione chimica puramente secondu a risposta di u vostru corpu.
I cliniche è i prufessiunali applicanu cumposti anestèsi generali per operà aghi di più grande dimensione per ghjunghje ancu più in fondu in a pelle cumparatu cù i risultati ottenuti in casa.In ogni casu, incorpore un derma roller in modu sicuru in a vostra "rutina in casa" pò indirizzà diversi prublemi.Alcune di i so vantaghji principali includenu -
1. Massima efficienza di i prudutti
Senza aduprà un derma roller, a vostra pelle assorbe solu da 4 à 10% di u pruduttu.Aghjunghjendu un roller derma in a vostra rutina vi aiuterà in una penetrazione più profonda di u pruduttu.A vostra pelle riceverà 70% di più dà risultati megliu è menu perdi.
2. Reduce Visibilità Pore
Derma rolling ùn cambia micca a dimensione di i pori chì sò geneticamente prisenti, ma aiuta à rinfurzà a so visibilità riducendu u so aspettu.
3.Combat i segni di l'età
Per ottene una pelle più luminosa è ghjovana, hè impurtante di scaccià a capa morta chì si trova nantu à a superficia.Una volta chì a pelle hè perforata cù u vostru derma roller, u sangue è u collagene hè precipitu à l'area destinata per riparà è rigenerate e cellule di a pelle novi in ​​u prucessu.
4. Reduce Discoloration And Scars
Studi clinichi anu dimustratu risultati positivi in ​​generale mentre utilizanu derma roller per trattà e cicatrici di l'acne.Elimina a capa superiore di a pelle chì risolve i prublemi ligati à cicatrici visibili, iperpigmentazione è texture irregolare.

5. Reduce Dark Circles
I circles scuri sò causati quandu i vini sanguini sottu sò visibili à traversu a capa fina di a pelle.Rolling sottu à l'ochji pò overdrive a produzzione di collagene è addensà a pelle intornu à l'ochju facendu benefica per risolve i cerchi scuri.


Tempu di Post: 13-May-2022