Cumu aduprà una spugna di bellezza: cunsiglii è trucchi

Cumu aduprà una spugna di bellezza: cunsiglii è trucchi

How to Use a Beauty Sponge Tips and Tricks

Ah, l'adoratubellezzaspugna: Una volta chì avete pruvatu unu, vi dumandate cumu avete mai campatu senza elli.Sò versatili in quantu ponu esse aduprati umidi o secchi, è cù creme, liquidi, polveri è minerali.

Cumu aduprà:
.Per i prudutti in polvere, cum'è a fundazione in polvere, blush, bronzer o eyeshadow, utilizate u seccuspugna.Dab a vostra spugna in u pruduttu, è poi pate uniformemente nantu à a vostra pelle.
.Per i prudutti chì ùn sò micca in polvere, cum'è u fondamentu liquidu o u correttore, bagnate a vostra spugna.Immergete sott'acqua, è fighjate duppiu in grandezza!Allora, strizzate.Quandu hè umitu, pudete mette un pocu di pruduttu nantu à a manu o una superficia pulita è immerge a spugna in questu, o applicà u pruduttu direttamente nantu à a spugna.Dab u pruduttu nantu à a vostra pelle.Ùn hè cunsigliatu per arrastà o sguassate u pruduttu nantu à a vostra faccia, creendu un effettu di striscia.Un movimentu gentile di pacchetta crea una finitura senza cuciture, airbrushed.
.Aduprate a parte arrotondata di a spugna per a superficia più grande di a vostra faccia, cum'è e vostre guance è a fronte.Aduprate a parte puntata di a spugna per una precisione più grande in quelli spazii più difficiuli, cum'è intornu à i vostri ochji o intornu à u nasu.
Pulite a vostra spugna applicà un pezzu di shampoo per u zitellu o un sapone dolce è scorri sottu acqua calda.Hè ricumandemu per fà questu dopu ogni usu per evità l'accumulazione di terra è batteri, mantenendu a vostra pelle pulita.Wring it out and rest it on the place ventilated.

 


Tempu di post: 11-May-2022